Paradentosebehandling med laser

Mange mennesker lider desværre af sygdommen parodontose. Der findes mange grader af parodontose. Frederiksberg Tandklinik behandler dem alle.

Parodontose er en betændelsessygdom, der angriber tandkød og knogle, og som i fremskreden og alvorlig form kan medføre såvel tandløsning som tandtab.

Frederiksberg Tandklinik gør alt for en hensynsfuld, god og effektiv behandling. Den foretages i  samarbejde mellem tandlæge og tandplejer, og består af  gode, grundige og samtidig hensynsfulde rensninger omkring tandrødderne. Af og til suppleret med antibiotisk behandling, instruktion i hjemmetandbørstning, efterkontrol også med røntgenoptagelser for at sikre, at den smertefri behandling går den rigtige vej.

Det specielle laserlys overfører i koncentreret form energi til det væv, man ønsker at behandle. Den frembragte energi sørger for en god, skånsom behandling af vævet.

Laserstrålen steriliserer de skadelige bakterier i tandkødslommerne, og man får derved en bedre kvalitet af sin parodontosebehandling.

Din laserbehandling vil være smertefri, men først og fremmest meget god, effektiv og af høj kvalitet.
I mange tilfælde kan behandling gennemføres med mindre eller ingen bedøvelse.

Fordele ved laserbehandlinger:

Laseren arbejder skånsomt, smertefrit og præcist.
Laseren steriliserer den behandlede overflade og nedsætter infektionsrisiko
Kvalitetsbehandlingen sker med ringe blødning.
Ved operative indgreb er det ofte ikke nødvendigt at foretage syning bagefter.
Mindre ardannelse
Færre hævelser og ubehag efter operative indgreb.

Frederiksberg Tandklinik anvender primært laser til parodontose behandling på grund af den høje kvalitet.

laserbehandling